sâmbătă, 28 aprilie 2012

Cum se fac marile branduri ale lumii

Vă prezint aici trei modalități de a face prezentarea unor branduri turistice de pe urma cărora se câștigă bani frumoși. Am ales aceste exemple, pentru că, la scară mică, putem să facem și noi prezentarea viitoarei stațiuni climaterice Tismana în trei ipostaze:
1. - IMAGINI 3D de la Sfânta Mânăstire Tismana, așa cum se fac și la Sfântul Mormânt de la Ierusalim
2. - O revistă în format Flash aidoma celei a Patrimoniului UNESCO sau revistei Flash Sămănătorul
3. - Un film despre bogățiile naturale ale Tismanei, făcut de un profesionist așa cum a făcut prințul Charles în Transilvania.

Trei invitații pentru vizite în lume pe care vi le las la dispoziție mai jos:
Imagini in 3D:
Mormantul Domnului Iisus de la Ierusalim:
http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html


Revista Patrimoniului mondial UNESCO:
http://www.pfdheritage.com/wh62fr/index.html?page=10

sau aici:

Documentar: patrimoniul biologic transilvan: 

Un film de Charlie Ottley (Marea Britanie) cu un comentariu de final al prinţului Charles
http://youtu.be/ijHBd20B6JM
sau aici

Cu oameni care se pricep, pe nişte proiecte cu fonduri europene putem realiza şi noi la Tismana, asemenea prezentări ale localităţii noastre!
Nicu Tomoniu, director revista Sămănătorul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu